Pokud jste uživatel s předplacenou podporou a využijete i některou z forem bezplatné podpory - Vaše požadavky budou řešeny prioritně..

 

ZWCAD Support Pack

Předplacená ZWCAD VIP podpora za symbolickou cenu 330,- Kč bez DPH / rok / licence (uvedená symbolická cena platí pouze pro zákazníky naší společnosti)

ZWCAD Support Pack zahrnuje:

  • Okamžitou online konzultaci prostřednictvím Skype nebo telefonu
  • Řešení i nestandardních otázek a otázek týkajících se rozšíření funkčnosti ZWCADu
  • Krátké online mini školení na Vámi určené témata ve Vámi určeném čase
  • Pomoc při úpravách Vašich rozšíření pro ZWCAD (LISP, VBA)
  • Pomoc při opravách poškozených výkresů
  • CAD Tipy a triky - soukromá Google+ komunita s užitečnými tipy a triky pro AutoCAD a ZWCAD
  • Protože máte předplacenou podporu - získáte volnost ptát se na cokoliv a kdykoliv

ZWCAD Support Pack obsahuje navíc naše doplňky a nadstavby, které jsou k dispozici bezplatně pouze uživatelům se ZWCAD Support Packem:

  • PS Tools (CZ) - univerzální nadatavba pro generování výpisů do tabulek
  • USS (SK) - univerzální nadstavba pro automatizaci práce
  • D alší dopňky a know-how
    Všechny další doplňky a různé know-how pro ZWCAD jsou k dispozici pouze uživatelům se ZWCAD Support Packem v části VIP Download našich stránek

Bezplatný upgrade USS a PS Tools pro stávající uživatele PS Tools a USS jsou k dispozici pouze pokud si předplatili ZWCAD Support Pack. Uživatelé kteří si již zakoupili ZWCAD Support Pack, také dostanou všechny zde uvedené bonusy bezplatně.

Uživatelům, kteří si předplatili Support Pack se Skype podpora poskytuje na samostatném Skype kontě.

Pozn: ZWCAD Support Pack nezahrnuje řešení problémů způsobených Vašim OS nebo Vašim Hardware a netýká se ani konfigurování síťových licencí CAD programu

 

Předplacená komplexní VIP podpora

Komplexní předplacená VIP podpora se poskytuje pouze na základě servisní smlouvy.

Zákazníci s předplacenou komplexní VIP podporou se na nás mohou obracet s žádostmi o podporu v šemi dostupnými prostředky (emailem, telefonicky, přes Skype, vzdálenou správou, ... případně osobně) - a z naší strany řešení jejich problémů a požadavků má maximální prioritu

T akto poskytovaná podpora nemá žádná omezení ať už se týká CAD SW, Operačního systému, nebo používaného hardware a zákazník má záruku, že se řešení problému nezastaví na něčem co má na starosti jiný dodavatel.

Konkrétní podmínky a poplatky se určují vždy individuálně. Pokud máte zájem o tento druh podpory - kontaktujte prosím naši společnost, poskytneme Vám podrobnější informace.

 

Podpora na objednávku

Pokud potřebujete řešit problémy týkající se operačního systému, hardware, konfigurace sítě nebo síťových licencí programů, postupujte prosím podle níže uvedených pravidel..

Pravidla a postup při poskytování podpory na objednávku
  • Kontaktujte naši společnost s požadavkem na placený servisní zásah, či asistenci
  • Po úvodním přezkoumání problému, pokud nebude možné problém vyřešit jednoduše a bezplatně, odhadneme časovou náročnost a stanovíme maximální cenu zásahu
  • Předpokladem pro úspěšné a brzké vyřešení problému je poskytnutí všech námi požadovaných informací
  • Pokud se problém navzdory našemu úsilí nepodaří vyřešit, resp. pokud nedokážeme určit co je nutné provést pro jeho odstranění - celý náš zásah je bezplatný
  • Po úspěšném vyřešení problému Vám bude fakturován servisní zásah v souladu s naším odhadem provedeným při úvodním zkoumání problému

CAD FórumPotřebujete podrobně prodiskutovat problém ?
Navštivte naše

CAD Fórum

YouTube - CAD NávodyProstudujte si podrobné video návody a různé tipy na našem
YouTube kanálu.

YouTube - video návody

G+ CAD Tipy a TrikyMnožství tipů a triků pro AutoCAD a ZWCAD najdete
v Google+ komunitě

CAD Tipy a Triky

Go to top