Obecné informace:
- Provozovatelem této stránky na poskytování servisní podpory je společnost TECHSOFT s.r.o., Podtatranská 4931/23, 05801 Poprad, IČO: 31668844. IČ DPH: SK2020513638.
- Podpora poskytovaná přes tento webový portál je poskytována bezplatně
- Chcete-li k požadavku připojit více než tři soubory - zabalte je do RAR nebo ZIP archivu.
Povolené typy přílohy: zip, rar, dwg, dxf, dwt, shx, pat, lin, txt, jpg, jpeg, png, gif
Maximální počet příloh: 3
Maximální velikost přílohy: 10 MB
- Při vyřizování servisních požadavků jsou zvýhodněni uživatelé v následujícím pořadí:
- VIP uživatelé se zakoupeným Service Packem
- Ostatní zákazníci společnosti TECHSOFT s.r.o.
- Uživatelé zkušebních verzí námi nabízených CAD produktů
- Uživatelé, kteří si zakoupili příslušný produkt v v jiné společnosti
- Pokud uživatel z výše uvedených skupin 3 a 4 požaduje řešit specifický problém jehož řešení je časově náročné - podpora mu nebude poskytnuta a požadavek bude zamítnut.
- Řešení požiadavků které je možné řešit pouze programováním se poskytuje pouze uživatelům z nahoře uvedené skupiny č.1
Pokud takový požadavek odešle uživatel z ostatních skupin - požadavek bude zamítnut
- Bez ohledu na druh uživatele je naší snahou poskytovat jasné odpovědi na Vaše servisní požadavky a pro konečné vyřešení problému uděláme maximum.
Ostatní informace
Při odesílání servisního požadavku:
- Nezapomeňte uvést přesnou verzi a vydání produktu produktu který používáte.
- Nezapomeňte uvést přesnou verzi používaného operačního systému.
- Pokud máte problém s aktivací - uveďte do požadavky i údaje o licenci (Aktivační ID, licenční kód, číslo HW klíče, Product ID, ...)
- Pokud se problém týká konkrétního výkresu - nezapomeňte připojitk požadavku i Váš výkres
Autorská práva na Vámi přiložené dokumenty (výkresy)
Plně respektujeme autorská práva na Vámi zaslané podklady.
- Vaše dokumenty (výkresy, obrázky či jiné dokumenty) nebudou bez Vašeho souhlasu sdíleny s žádnou třetí osobou
- Vaše dokumenty (výkresy, obrázky či jiné dokumenty) nebudou bez Vašeho souhlasu zasílány na žádnou analýzu mimo naší společnosti
- Na požádání (po vyřešení problému) budou Vaše podklady odstraněny z databáze
Emailová komunikace a tento servisní portál:
- Pokud jste zadali nový požadavek na podporu (ať už emailem, nebo prostřednictvím tohoto portálu), a pokud budeme na něj reagovat, dostanete automatický email s naší odpovědí týkající se řešení Vašeho požadavku.
- Pokud je nutné z Vaší strany reagovat na naši odpověď, můžete tak učinit následujícími způsoby:
- Po přihlášení se na tento portál vybráním příslušné Vašeho požadavku v části menu PŘEHLED (položka menu se Vám zpřístupní po přihlášení se) a kliknutím na tlačítko Odpovědět na požiadavek
- Na naši odpověď však můžete reagovat i odesláním emailové odpovědi - tedy emailem (tzv: RE: ), přičemž nesmíte měnit Věc (tj.název) původního emailu Emailu. Po přijetí Vašeho RE: emailu se na základě Vaší emailové adresy a kódu uvedeného ve Věci (názvu) emailu, Vaše odpověď automaticky zařadí do příslušné diskutované požadavky na podporu a bude Vám k dispozici i v budoucnosti po přihlášení se na tento servisní portál.
Jak je to s registrací a přihlášením:
Neregistrovaný a nepřihlášený uživatel
- Pokud zadáte nový požiadavek na servisní podporu (nebo pokud odešlete emailna jednu z našich servisních emailových adres) a nejste zaregistrován na žádném z našich webů (s výjimkou našeho CAD Fóra), automaticky se Vám vytvoří registrace (platná pro všechny naše weby - s výjimkou našeho CAD Fóra), díky níž můžete sledovat průběh řešení Vašeho požadavku na tomto servisním portálu, či využívat jiné výhody registrovaného uživatele na našich ostatních webech..
- O vytvoření registrace budete informováni emailem, který bude obsahovat Vaše přihlašovací jméno a heslo (registrační údaje si můžete dodatečně upravit)
- Zadáním nové servisní požadavky jako neregistrovaný uživatel se automaticky stanete registrovaným uživatelem.
- Tato Vaše registrace nebude využívána nažádné marketingové aktivity, pokud o to sami neprojevíte zájem.
Registrovaný ale nepřihlášený uživatel
- Pokud jste registrovaný na některém z našich webů (s výjimkou našeho CAD fóra), ale nejste přihlášen na tomto portálu (nebo pokud odešlete email na jednu z našich servisních emailových adres), Váš požadavek na podporu bude (na základě zadaného emailu) automaticky spárován s Vašimi ostatními požadavky a budete jej moci po přihlášení se sledovat a na něj i reagovat.
- Jako nepřihlášený uživatel máte však k dispozici zjednodušený editor pro zadávání Vašeho požadavku, proto Vám doporučujeme se vždy přihlásit.
Přihlášený uživatel
- Jako přihlášený uživatel máte k dispozici rozšířený editor pro zadávání Vašeho požadavku a můžete online prohlížet a reagovat na všechny Vaše servisní požadavky.